دونالد ترامپ در پاسخ به سخنرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت که بایدن یا دیوانه است یا به زوال عقل مبتلاست.

پس از سخنرانی جو بایدن در پنسیلوانیا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا را به دیوانگی و زوال عقل متهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری نشریه نیوزویک، ترامپ در واکنش به سخنرانی بایدن، با زیر سوال بردن سلامت ذهنی بایدن، در شبکه اجتماعی خود که «Truth Social » نام دارد،نوشت: یکی برای بایدن توضیح دهد [شعار] «عظمت را به آمریکا بازگردانیم» می تواند به مانند قدرت کلمات، سبب بزرگی آمریکا شود. اگر کسی نمی خواهد از طریق کلمات، افکار و رفتار آمریکا را بار دیگر بزرگ کند، نبایستی [به عنوان رئیس جمهور] آمریکا را نمایندگی کند.

او در ادامه نوشت: اگر به سخنرانی ناهنجار و خشمگینانه امشب بایدن از جمله مسأله استفاده احتمالی از نیروهای نظامی نگاه کنید، [می بینید] او باید دیوانه باشد و یا از زوال عقل پیشرفته رنج می برد!

پیشتر رسانه های خبری گزارش داده بودند بایدن در طی یک سخنرانی در پنسیلوانیا گفته است که حامیان این شعار دونالد ترامپ که «عظمت را به آمریکا بازگردانیم» تهدیدی برای دموکراسی هستند. بایدن اخیراً در سخنرانی‌های خود حملات لفظی اش به ترامپ را افزایش داده و در مورد جنبش سیاسی او گفته که ترامپ یک رهبر نیمه فاشیست در آمریکاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۲:۳۸ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
دونالد کله پوک وجود اسناد محرمانه دولت فدرال امریکا در منزل شخصی ات وقتی تو رئیس جمهور نیستی دلیل بر دیوانگی توست یا بایدن؟ خودت مغز له شده ات را کمی بکار بگیر و جواب بده.
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۵:۵۴ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
دیگ به دیگ میگه روت سیاه. !!
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۵۰ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
بین ترامپ و جو بایدن هیچ فرقی وجود ندارد چون به خاطر هر دو سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۳۱ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست بنیامین نتانیاهو، سردار سلیمانی را در تاریخ 13 دی ماه سال 1398درفرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
ترامپ به همراه نتانیاهو، پنتاگون و پامپئو به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در فرودگاه بین المللی بغداد باید دادگاه کفیری بین المللی مخاکمه شود.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۳۰ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
عملیات تروریستی فرودگاه بغداد برای ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نیروهای تروریست آمریکایی در عراق گران تمام می شود.
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه پیشین آمریکا جنایتکار در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات، وخشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۳۰ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۲۷ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
۱۹:۲۱۱۱ شهريور ۱۴۰۱
ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار در سال 97 به درخواست رژیم صهیونیستی از برجام به صورت غیر قانونی خارج شده است پس مذاکرات وین و دوحه غلط و اشتباه است.
آمریکا جنایتکار با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا جنایتکار بدانند کاخ سفید عضو برجام نیست.
آخرین اخبار