امام جمعه موقت میامی گفت: عمل به سخنان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بخش های مختلف تنها راه نجات کشور محسوب می شود.

حجت الاسلام علی اکبر سایری گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را که چراغ راه محسوب می شود سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی ادامه داد: تولید، مقابله با تهاجم فرهنگی، نفوذ، مبارزه با استکبار، اقتصاد مقاومتی،اقتصاد دانش بنیان و مطالباتی از این دست از جمله محورهای سخنان رهبرمعظم انقلاب در سالهای اخیر بوده است.

امام جمعه موقت میامی اظهارداشت: همه بر این باوریم که نجات کشور در گرو تحقق شعار سال نیز می باشد.

سایری با اشاره به اهمیت و نقش تعاونی ها در چرخه اقتصاد کشور، افزود: امروزه نشان داده تعاونی‌ها در مقابل تحریم ها ایستادگی دارند و ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد و می‌تواند اشتغال مولد داشته و کارآفرینی صورت پذیرد.

وی بزرگترین راه حل مشکلات و رفع چالش اقتصاد، تولید و اشتغال را ایجاد تعاونی دانست و اظهارداشت: با توسعه تعاونی های در سطح کشور بسیاری از مشکلات اشتغال‌زایی برطرف می‌شود.

امام جمعه موقت میامی با اشاره به اینکه جوانان کارآفرین، تکیه‌گاه محکم اقتصادی جامعه محسوب می‌شوند، افزود: ظرفیت‌های مهمی در سطح شهرستان و استان در عرصه تولید و اشتغال‌زایی وجود دارد که در قالب تعاونی می‌توان بسیاری از مشکلات را پیگیری کرد.

وی با اشاره به  اینکه رئیس علی دلواری با بهره گرفتن از فرهنگ عاشورا و توکل به خدا علیه استعمار انگلیس قیام کرد، افزود: نام و حماسه افرادی شبیه رییس علی دلواری در همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار