مدیر مرکز حوزه‌های علوم اسلامی دانشگاهیان کشور:

دشمنان پروژه تطهیر نظام پهلوی و ضعف اقتصادی نظام اسلامی را کلید زده اند

مدیر مرکز حوزه‌های علوم اسلامی دانشگاهیان کشور گفت: قیام برای خدواند و روشنگری و تبیین دین خدا وظیفه مسلمانان برای خنثی کردن توطئه دشمنان علیه دین اسلام است.

حجت الاسلام محمد دادسرشت مدیر مرکز حوزه‌های علوم اسلامی دانشگاهیان کشور  در آیین افتتاح طرح " حامیم " نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد افزود: دشمنان پروژه تطهیر نظام پهلوی و پروژه ضعف اقتصادی نظام اسلامی را کلید زده اند، و اگر شناخت کافی از خیانت‌های رژیم پهلوی نداشته باشیم نمی‌توانیم بر این پروژه دورغین دشمنان غلبه کنیم.

او  اظهار داشت: دشمنان تلاش دارند مشکلات اقتصادی را بزرگ جلوه دهند و به این واسطه نظام اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهند که برای این موضوع نیز باید دانش خود را بالا برده و توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

 مدیر مرکز حوزه‌های علوم اسلامی دانشگاهیان کشور  بیان کرد: در زمان شاه طبقات مرفه جامعه زندگی بهتری داشتند، ولی متاسفانه طبقات متوسط به پایین زندگی خوبی نداشتند، رژیم پهلوی یک دولت وابسته به خارج و وارد کننده بود و هیچ خودکفایی نداشت، اگر تحقیق کنیم واقعیات زمان پهلوی به خوبی مشهود است، ولی دشمنان امروز به دلیل دشمنی با انقلاب اسلامی رژیم پهلوی را بزرگ جلوه می‌دهند تا به اهداف شوم خود برسند.

دادسرشت اضافه کرد: در اوایل انقلاب بزرگترین ترور قرن بیستم با انفجار دفتر حزب جمهوری توسط دشمنان رقم خورد و همزمان شهید باهنر نخست وزیر و شهید رجایی رییس جمهور ایران را به شهادت رسانند.

او گفت: با پیروزی انقلاب دشمنی‌ها افزایش یافت و جهان به سرکردگی آمریکا و اسرائیل در دوران دفاع مقدس با ایران وارد جنگ شد، امروز نیز دشمنان ساکت ننشسته و با جنگ نرم وارد عمل شده است.

برچسب ها: حوزه ، توطئه دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
کسایی حرفهای ضدانقلاب رو باور می‌کنن که یا مست‌اند یا خوک خور