آیت الله مکارم شیرازی وجود دلال‌ها و واسطه‌ها را از مهمترین عوامل افزایش قیمت‌ها دانست .

 آیت الله مکارم شیرازی در دیدار سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اقدامات موثر وزارت صمت در کاهش قیمت و افزایش تولید بر جلوگیری از رانت خواری، قاچاق کالا، واسطه‌گری دلال‌ها و افزایش لحظه‌به‌لحظه قیمت‌ها تاکید کرد.

این مرجع معظم تقلید وجود دلال‌ها و واسطه‌ها را از مهمترین عوامل افزایش قیمت‌ها دانست و گفت: وزارت صمت باید با ایجاد زیرساخت‌ها ضمن مهار گرانی و تورم دست واسطه‌ها را در بازار قطع و برای از بین بردن فساد و رانت تلاش کند.

او در ادامه گفت: وزارت صمت باید اقدامات امید بخش در حوزه تولید و بازار را به مردم بازگو کند تا ضمن دعوت از مردم برای همکاری در جلوگیری از مفاسد اقتصادی، روح امید به آینده در کشور زنده شود.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: یکی از مشکلاتی که در حوزه تولید وجود دارد همکاری نکردن بانک‌ها در ارائه تسهیلات است و متاسفانه بانک‌ها توجهی به درخواست‌های تولیدکنندگان ندارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۷:۲۰ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
سلام علیکم با احترام وقتی می گوییم فلانی لوبیا نخورد !! می پرسد چه بخورم ؟ اگر ندانیم جوابش را بدهیم درنتیجه سخن ما بیهوده می باشد . حال دقت فرمایید زمانی که تولید منافعی بیشتر از دلالی داشته باشد . سرمایه بخودی خود به سمت تولید می رود و دلالی به حداقل رسیده و حذف می گردد . می خواهی بدانید چگونه ؟ بنده طرحی دارم که کمتر از 5 ماه این مسیر را هموار می کند . فقط لازم است مدیران ارشد نظام فکر های لیبرالی و صهیونیستی ( تجمیع مسکن ، مغازه ، احتکار ،رانت و ... ) را بشویند و از خداوند متعال بترسند و قسط و عدل را با تفکر اینجانب پیگیری ، تدوین و اجرایی نمایند . اگر اراده ای هست بسم الله . مهندس گودرزی
آخرین اخبار