بیانیه مس کرمان درباره داوری/ موج اعتراضی که از مازندران برخاست

باشگاه مس کرمان با صدور بیانیه‌ای، نگرانی جدی خود را درباره داوری در بازی مقابل نساجی مازندران اعلام کرد.

باشگاه مس کرمان با صدور بیانیه‌ای ابراز امیدواری کرد که اتفاقات داوری بازی‌های اخیر نساجی بر مسابقه این دو تیم تأثیری نداشته باشد.


متن بیانیه‌

 
تیم فوتبال مس کرمان در حالی بازی این هفته خود را در رقابت‌های لیگ برتر در قائمشهر برابر نساجی برگزار خواهد کرد که طی روز‌های گذشته شاهد موج شدید اعتراضات باشگاه نساجی علیه قضاوت‌های صورت گرفته برای خود بودیم.
 
اینکه صحنه‌های مورد اشاره باشگاه نساجی موجب تضییع حق این تیم در بازی‌های قبل شده است یا خیر، به نظر کارشناسان داوری و مسئولان امر برمی‌گردد، اما آنچه که موجب نگرانی هواداران و باشگاه مس کرمان شده، این نکته است که شاید موج شدید اعتراضات صورت گرفته، بر قضاوت بازی این هفته تیم‌های نساجی و مس کرمان در قائمشهر اثرگذار شود.

 
بیشتر بخوانید 

 
بدون شک باشگاه مس کرمان آرزو دارد که اشتباهات داوری نه برای مس کرمان و نه هیچ تیم دیگری رخ دهد. از این رو امیدواریم حقوق هر دو تیم با عادلانه‌ترین تصمیمات داوری رعایت شود، نه به شکلی دیگر.
 
باشگاه مس کرمان نیز در هفته‌های گذشته لیگ برتر در چند صحنه، موارد اعتراض خود را نسبت به تصمیمات داوری مطرح کرده بود و خود از دسته متضرر‌های این امر می‌باشد. کما اینکه در هفته اول مسابقات در شرایطی دروازه خود را باز شده دید که داور قانوناً می‌بایست به واسطه خاموشی پروژکتور‌های ورزشگاه شهر مسجدسلیمان بازی را متوقف می کرد که این امر رخ نداد.
 
برچسب ها: مس کرمان ، نساجی ، بیانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار