معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری البرز از آمادگی ۱۱ مجتمع خدماتی- رفاهی استان برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران حسینی خبر داد.

سید وحید ابراهیم‌زاده، معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری البرزبا اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و افزایش جمعیت مشتاق به زیارت اباعبدلله حسین(ع) بر ضرورت خدمت‌رسانی بیشتر مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی استان تاکید کرد و گفت: ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات‌دهی به زائران حسینی است.

 

او افزود: برای تحقق این هدف نظافت داخل نمازخانه‌‌ها و تجهیز آن‌ها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر در آن‌ها در تمام ساعات شبانه‌روز، نظافت مستمر سرویس‌های بهداشتی، استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده مناسب برای جلوگیری از شیوع کرونا و رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی از مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است.

 

ابراهیم زاده گفت: همچنین با توجه به افزایش میزان ترددهای جاده‌ای در ایام اربعین و ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، مجتمع‌های خدماتی رفاهی موظف به توجیه نیروهای خدماتی و سایر کارکنان شاغل در واحدهای خدماتی مجموعه خود مبنی بر ارائه خدمات شایسته به زائران در راستای تکریم زوار شده‌اند.

 

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری البرزگفت: زائران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمع‌های فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود می‌توانند به سامانه ۱۴۱ مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.