تعداد زیادی از سازمان‌های آمریکایی و جهانی خواستار توقف کمک‌های واشنگتن به رژیم اشغالگر شدند.

۲۹۰ سازمان آمریکایی و جهانی از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواستند کمک‌های نظامی کشورش به رژیم اسرائیل را متوقف کند. آنها همچنین خواستار اقدام فوری جو بایدن در پاسخ به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در فلسطین هستند.

به گزارش العالم، این سازمان‌ها در پیامی خطاب به بایدن خواستار فراهم کردن شرایط محاکمه مقامات رژیم اشغالگر در دادگاه‌های کیفری بین المللی به سبب نقض گسترده حقوق بشر در مناطق اشغالی فلسطین شدند و بر توقف هرگونه فعالیت دیپلماتیک که باعث فرار مقامات رژیم اشغالگر از مجازات شود، تاکید کردند.

این سازمان‌ها از آمریکا خواستند حق فلسطینیان را برای تحقق عدالت زیر پا نگذارد و خودداری از اتخاذ هرگونه اقدامی را که مانع کمک‌های مالی به سازمان‌های فلسطینی شود، تضمین کند.

مقامات صهیونیست طی هفته های اخیر اقدامات مختلفی برای ضربه زدن به مقاومت مردم فلسطین انجام داده اند. هدف قرار دادن فرماندهان جهاد اسلامی یکی از این اقدامات بود که باعث شلیک بیش از یک هزار راکت از نوار غزه به سمت سرزمین های اشغالی شد. 

همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حمله بزرگی را به نوار غزه انجام دادند که به مدت سه روز ادامه داشت و طی آن حدود ۵۰ غیرنظامی شهید و بیش از ۳۵۰ نفر زخمی شدند که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
یعنی کم کم دارند سر عقل می آیند ؟ بعید به نظر می رسد .
اگر آمریکا و غرب یک صدم پول و کمکی را که صرف صهیونیسم کرده اند صرف کشور های جهان اسلام می کردند حالا سودی صد ها برابر بیشتر کسب می کردند و دنیا و عقبای خود را به جهنم تبدیل نمی کردند.
آخرین اخبار