به مناسبت هفته دولت و با حضور مخلص الائمه ۴۱ طرح اقتصادی عمرانی خدماتی در شهرستان دلیجان به بهره برداری رسید.

همزمان با هفته دولت مخلص الائمه استاندار مرکزی به همراه جمعی از مسئولان استانی به شهرستان دلیجان سفر کردند تا با حضور آن‌ها و مسئولان شهرستانی طرح‌های هفته دولت این شهرستان آغاز و یا به بهره برداری برسد.

در این سفر ۴۱ طرح اقتصادی، عمرانی و خدماتی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان در شهرستان دلیجان به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل نیروگاه ۱۲مگاواتی برق کارخانه سیمان دلیجان با اعتبار۲۰۰میلیارد تومان، مدرسه ۱۲کلاسه کمیساریای ویژه اتباع و مجتمع گردشگری رونیکا پلاس و طرح توسعه شرکت کیمیا صنعت واحد استخراج وفرآوری مس ایست که با افتتاح آنها۴۷۱ شغل جدید ایجاد شد.

در این مراسم که معاون وزیر صمت، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار، فرماندار دلیجان و جمعی از مدیران هم حضور داشتند نیروگاه برق سیمان عمران انارک هم به بهره‌برداری رسید.

این نیروگاه به منظور تامین برق پایدار برای واحد‌های تولیدی سیمان و کمک به تامین برق منطقه با اعتباری معادل ۲۰۰ میلیارد تومان در کمتر از ۴ ماه که از ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده به بهره برداری رسیده است.

استاندار مرکزی همچنین ازکارخانه آریاصنعت تولید کننده لوله و پروفیل، صدف ترمه تولید کننده الیاف صنعتی وباریج اسانس تولیدکننده دارو‌های گیاهی بازدید وباظرفیت هاومشکلات این واحد‌ها آشناشد.

ادای احترام به مقام شامخ شهیدان ودیدار باخانواده شهید قجری در نراق از برنامه‌های سفر استاندار مرکزی به شهرستان دلیجان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.