حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان وارد گیلان شد.

حضور در گلزار شهدای رشت، نشست با استاندار و مجمع نمایندگان گیلان، بازدید از ورزشگاه شهید عضدی و مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت، افتتاح چمن مصنوعی فوتبال شهرستان شفت، افتتاح جام پرچم در زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرستان صومعه سرا، افتتاح خانه کشتی شهید رجبی مقدم شهرستان بندرانزلی، بازدید از ورزشگاه بندرانزلی و حضور در جشنواره همگانی شنا در ساحل امین آباد رشت و دیدار با منجیان غریق، از جمله برنامه‌های سفر یک روزه حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به گیلان است.

 

در این سفر یک روزه زمین، چمن مصنوعی ورزشگاه شفت و زمین چمن مصنوعی طاهر گوراب صومعه سرا با ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار و خانه کشتی انزلی از اعتبارات بخش خصوص با ۴ میلیارد تومان هزینه با حضور حمید سجادی به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی در مراسم اعزام کاروان توزیع تجهیزات ورزشی به خانه های ورزش روستایی تمامی ۱۷ شهرستان گیلان که در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می شود، حضور خواهد یافت.

 

وزیر ورزش و جوانان در این سفر از سواحل و منجیان غریق گیلان دیدار خواهد کرد.

 

حمید سجادی چند روز پیش در برنامه رادیویی از مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان به عنوان یکی از پرکارترین و پیگیرترین مدیران اجرایی در سطح کشور نام برده بود.

 

وی پیگیری روند آماده سازی ۵ ورزشگاه انزلی، تالش، آستارا، رشت و فومن را از پیامدهای تلاش بی وقفه و شبانه روزی جهانبخش آرمان، مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ارزیابی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.