مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته تعاون مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال به اولین تعاونی مسکن کارگری کشور در حال احداث در شهرستان بروجن اختصاص داده شد.

سرپرست فرمانداری بروجن در حاشیه بازدید از تعدادی شرکت‌های تعاونی گفت: در این شهرستان ۶۰۰ تعاونی فعال وجود دارد که نزدیک به ۴ هزار نفر عضو این تعاونی‌ها هستند.

آقای کرمی با اشاره به دو اقدام مهم در دستور کار، اظهار کرد: درصدد تشکیل شرکت توسعه عمران شهری هستیم که نیم درصد جمعیت شهرستان می‌توانند عضو این شرکت باشند، این شرکت در جهت بهره مندسازی اقشار آسیب پذیر است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: با توجه به اینکه ۴۰ درصد صنعت استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن است؛ مرکز تحقیقات و آموزش کارگران خصوصاً در حوزه آموزش ایمنی کارگران راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته تعاون مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال به اولین تعاونی مسکن کارگری کشور که در سطح شهرستان بروجن در حال احداث است اختصاص داده شد.

آقای مولوی بیان داشت: پروژه مسکن کارگری در شهرستان بروجن به صورت ۴۰ واحدی است که در هزار و ۷۰۰ متر مربع زیربنا احداث میشود، دو بلوک که هر کدام ۲۰ واحد دارند در اختیار کارگران قرار میگیرد.

مولوی بابیان اینکه کارگران قشر زحمتکش جامعه هستند و باید برای رفاه آنان تلاش کرد؛ افزود: این پروژه به صورت ۲۴ ماهه تکمیل و به بهرهبرداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.