جعفر عسگری گفت:۱۴۸ موکب از استان اصفهان به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کنند.

جعفر عسگری گفت: خدماتی که موکب‌های استان اصفهان در نظر گرفته است در حوزه‌های فرهنگی، بهداشت و درمان، فراهم آوری تغذیه و تامین ایمنی و امنیت است و از ۱۴۸ موکبی که استان اصفهان در نظر گرفته است ۸۹ موکب در کربلا، ۳۹ موکب در مسیر نجف تا کربلا، هشت موکب در نجف اشرف، سه موکب در سامرا و کاظمین، یک موکب در کوفه و ۱۵ موکب در نقاط صفر مرزی استقرار پیدا خواهند کرد.

او عنوان کرد: زمان حرکت موکب‌های استان اصفهان از ششم شهریور آغاز شده و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد و از ۱۵ شهریور به بعد موکب‌ها در محل خود استقرار پیدا خواهند کرد و آماده خدمت رسانی هستند.

مسئول کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان اصفهان خاطرنشان کرد: از زائران محترم خواهشمندیم که زمان حرکتشان را مدیریت کنند و رفت و برگشتشان را به گونه‌ای تنظیم کنند که ازدحام بیش از حد در نقاط صفر مرزی نداشته باشیم و باتوجه به گرم بودن هوا رعایت نکات بهداشتی را مد نظر داشته باشند.

او افزود: همچنین زائران مستندسازی از این رخداد مهم را فراموش نکنند و هر زائر یک خبرنگار است را مد نظر داشته باشند و آثار خود را به دبیرخانه همایش مستندسازان و صدا و سیمای مرکز اصفهان ارسال کنند. از زائران تقاضا می‌کنیم که نذورات خود را برای تقویت مکتب‌های اربعین به شماره حسابی که توسط ستاد توسعه از طریق رسانه‌ها اعلام شد واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
اصفهان نصف جهان