دوندگان ملی‌پوش تبریزی در جریان برگزاری رقابت‌های لیگ دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور خوش درخشیدند.

مرحله دوم مسابقات لیگ دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش آقایان طی روز‌های ۶ و ۷ شهریور ماه به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

در این مرحله از مسابقات سه دونده ملی‌پوش و مطرح استان آذربایجان‌شرقی در ترکیب تیم ذوب‌آهن اصفهان به ۴ مدال رنگارنگ دست پیدا کردند.

سجاد هاشمی آهنگری دونده خوش نام و نشان دو‌های سرعت و رکورددار ماده ۴۰۰ متر کشور مقام قهرمانی این ماده را به خود اختصاص داد.

وی با رکورد ۴۷/۵۸ ثانیه همون مرحله نخست صاحب سکوی نخست شد و خوش‌رنگ‌ترین نشان مسابقات را کسب کرد.

مهدی پیرجهان دیگر دونده تبریزی تیم ذوب آهن نیز که رکورد ملی ماده ۴۰۰ متر با مانع را در اختیار دارد و اخیراً سهمیه جهانی گرفته بود در این رقابت‌ها گردن‌آویز دو مدال طلا و برنز شد.

این دونده المپیکی در دو‌های ۴۰۰ متر با مانع و ۱۱۰ متر با مانع شرکت کرد که در ۴۰۰ متر با مانع با ثبت زمان ۵۰.۱۲ ثانیه مقتدرانه به مقام قهرمانی دست یافت.

وی اما در ۱۱۰ متر با مانع به عنوان نفر سوم از خط پایان عبور کرده و به مدال برنز اکتفا نمود.

میلاد ناصح‌جهانی، دیگر دونده ملی‌پوش تبریزی در این مسابقات در ماده ۲۰۰ متر حضور یافت که با ایستادن در رده سوم به مدال برنز رسید.

گفتنی است سجاد هاشمی و مهدی پیرجهان در ماده ۴ در ۴۰۰ متر امدادی نیز در ترکیب تیم ذوب‌آهن بر سکوی قهرمانی ایستادند.

لازم به ذکر است در پایان مرحله دوم تیم ذوب‌آهن به لطف درخشش دوندگان تبریزی خود پیشتاز شد و تیم‌های پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد و نفت تهران در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.