آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان شوریده شیراز + تصاویر

آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان شوریده شیراز با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

قانع مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اظهار کرد: ساعت ۱۸:۴۹ دقیقه بعد از ظهر امروز هشتم شهریور ماه، شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از وقوع آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان شوریده، خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز پس از دریافت اطلاعات بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ را به همراه خودرو‌های پشتیبانی به سوی محل حادثه اعزام کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز افزود: بنا بر اطلاعات شهروندان و بررسی اولیه آتش نشانان، ساختمان مسکونی هنگام وقوع آتش سوزی خالی از سکنه بود و این امر موجب سهولت در عملیات آتش نشانان شده بود.

او گفت: آتش نشانان در ابتدا ضمن قطع جریان برق و گاز ساختمان، با رعایت موارد ایمنی و پس از تجهیز شدن به دستگاه تنفسی با استفاده از چند رشته لوله آبدهی آتش نشانی به سرعت وارد ساختمان شدند و شعله‌های آتش در حال گسترش را مهار و خاموش کردند.

قانع تصریح کرد: نیرو‌های آتش نشانی محل آتش سوزی را جهت اطمینان از نبود محبوس شدگان احتمالی بازدید و بررسی کرده و با استفاده از فن‌های قوی مکانیکی، دود انباشته شده در ساختمان را تخلیه کردند.

او اضافه کرد: علت بروز این آتش سوزی گسترده استفاده غیر مجاز از ۴ دستگاه ماینر به منظور استخراج ارز دیجیتال در این ساختمان بوده است.

به گفته آتش نشانان اعزامی این حادثه در طبقه اول یک ساختمان مسکونی ۲ طبقه رخ داده بود و دود بسیار زیادی به بیرون زبانه می‌کشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار