چند طرح عمرانی، کشاورزی، ورزشی و زیربنایی در بخش گلستان،سیرجان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

علی یعقوبی پور سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: در هفته دولت ۹ طرح کشاورزی و دامپروری با هزینه کرد بیش از ۴۷۷ میلیارد ریال در سیرجان به بهره برداری رسیده است.

او گفت:صبح امروز طرح آبیاری تحت فشار قطره‌ای زیرسطحی به مساحت ۹۹ هکتار و اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال در روستای ابراهیم آباد رضوی بخش گلستان به نمایندگی از ۸۷۲ هکتار طرح آبیاری تحت فشار و کم فشاردر شهرستان به بهره برداری رسید.

او افزود: با اجرای این طرح ضمن صرفه جویی پنجاه درصدی در مصرف آب و سهولت در عملیات کشاورزی، عملکرد در واحد زیر سطح نیز ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت.


او با اشاره به اینکه پروژه آسفالت بلوار خواجو شهر و طرح المان شهری و روشنایی با هزینه ۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد، افزود:پروژه بهسازی و آسفالت ۵۳ هزار مترمربع از معابر ۷ روستای بخش گلستان با اعتبار ۶۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری‌ها به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری سیرجان تصریح کرد: طرح آبرسانی به مجتمع جهادی حجت بخش گلستان به ارزش ۱۴ میلیارد ریال از اعتبارات آبفا به بهره برداری رسید که در این طرح بیش از هشت کیلومتر لوله گذاری و ایجاد تاسیسات انجام گرفته که ۹۰ خانوار نیز از آب شرب سالم برخوردار شدند.

او با اشاره به افتتاح سالن ورزشی روستای کفریز با زیربنای یک هزار متر مربع و اعتبار ده میلیارد ریال، اظهار داشت: عملیات اجرایی ساخت مجموعه ورزشی روستای امیر آباد این بخش نیز آغاز شد که برای اجرای فاز اول آن ۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات دهیاری اختصاص یافته است.

برچسب ها: آب شرب ، صرفه جویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار