پورذهبی بر ضرورت مردمی‌بودن و خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد و گفت: نباید نگاه استکباری داشته باشیم چرا که این خود برتر بینی باعث بی‌اعتنایی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در جلسه یادواره شهیدان رجایی و باهنر که در مجتمع فجر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: دولتمرد و مسئول موفق در کارش سستی ندارد، اعتماد به نفس دارد، شریف است و همواره به خدا توکل می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر ضرورت مردمی‌بودن و خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد و افزود: نباید نگاه استکباری داشته باشیم چراکه این خود برتر بینی باعث بی‌اعتنایی می‌شود.

او با اشاره مجدد به اهمیت خدمت به مردم در استان کردستان گفت: باید سعی شود که احترامی که به ما گذاشته می‌شود برای شخصیت خودمان باشد نه پست و مقامی که داریم.

حجت الاسلام پورذهبی با اشاره به فرموده پیامبر(ص) مبنی بر اینکه بالاترین مرگ، شهادت است، ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر، در کنار خدمت صادقانه به مردم، طعم شیرین شهادت را چشیدند و برای همیشه ماندگار شدند.

او در ادامه سخنانش خواستار مقابله با توطئه‌های دشمن و هوشیاری و بصیرت مسئولان و مردم شد و اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز در جهان و منطقه حرف برای گفتن دارد و دشمنان از این مهم نگران هستند، به همین خاطر دائم علیه کشورمان تحریم اعمال می‌کنند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر رنج کشیده و از جنس مردم بودند.

سردار حسینی افزود: اگرچه عمر دو دلتمرد مردمی بسیار کوتاه بود، اما امروز شاهد خدمات افرادی همچون رجایی و باهنر هستیم.

او با بیان اینکه دو موضوع استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و برخورد با آسیب‌ها بسیار مهم است، گفت: مسئولان باید حلال مشکلات مردم باشند و شرایط جدید را فراهم کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان  بررسی آسیب‌ها و عدم خود برتر بینی از طرف مسئولان را امری بسیار مهم دانست و تأکید کرد: باید آنچه که در دستمان است را در راستای تعالی نظام به کارگیریم.

سردار حسینی با تأکید بر اینکه باید اقدامات و هرآنچه که انجام می‌دهیم را برای مردم بیان و به عنوان مسئولان نظام، با آنان هم‌اندیشی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: استقلال، آزادی، عدالت، عدم سلطه‌پذیری و خدا باوری از هویت‌های انقلاب به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه انتصاب افراد شایسته، خدوم و دست پاک می‌تواند باعث تقویت هویت انقلاب باشد، عنوان کرد: باید فرمایشات، وصیت‌ها و گفته‌های امام راحل (ره) را روزانه بازخوانی کنیم.

از دوم تا تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.