سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: عملیات احداث طرح پارک رود شامل پیاده‌راه حاشیه‌ای رودخانه کرج در حال تکمیل است.

پور رستمی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: به دنبال دستور جهادی ریاست قوه قضاییه و اقدامات انقلابی دادگستری البرز در آزادسازی حریم رودخانه کرج از تصرفات حقیقی و حقوقی، دوره ششم مدیریت شهری این کلان‌شهر در اقدامی ابتکاری پیشنهاد احداث تفرجگاه رایگان عمومی در اراضی مذکور را داد تا آن چه باهمت دستگاه قضا انجام شده، بتواند کام مردم را شیرین کند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود:  این طرح اواخر سال گذشته و با حضور جمعی از مقامات استانی و محلی کلنگ زنی شد و  می‌توان طرح پارک رود را نتیجه عزم جهادی دستگاه قضا و مدیریت شهری کرج دانست که ابتدا با تلاش‌ها و جدیت دادگستری البرز و دادستانی مرکز استان نسبت به رفع تصرفات در حریم رودخانه که همچنان ادامه دارد، اقدام شد و در ادامه شهرداری با تحویل زمین‌های مذکور، برای احداث تفرجگاه عمومی به‌فوریت برنامه‌ریزی و اقدام کرد.

او می گوید: در روند تکمیل پارک رود سعی شده چارچوب‌های محیط زیستی به‌طور کامل رعایت شود و فضای سبز اطراف این طرح به‌ویژه درختان کهن‌سال به‌خوبی حفظ و آسیبی به آن‌ها وارد نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.