ارتقاء تجهیزات ترافیکی _ ایمنی در سطح منطقه ۶ کرج/ نصب ۱۵۰۰ عدد گل‌میخ در معابر

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: نصب تجهیزات ترافیکی و علائم راهنمایی و رانندگی، زمینه‌ساز ایمنی و روان‌سازی ترافیک در شهر است.

 فروغی، سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت:  حوزه ترافیک منطقه باهدف تأمین امنیت جانی، تسهیل در عبور و مرور شهروندان، روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی اقدامات مطلوبی را به انجام رسانده است.

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج افزود: هزار و ۵۳۲ عدد ردیف جداکننده گل‌میخ و ۸۰ عدد تابلو راهنمائی و رانندگی و هشداردهنده در سطح منطقه نصب شده است.

او می گوید: ایمن‌سازی تردد مسیر عابران پیاده و وسایل نقلیه یکی از اصول مهم در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک منطقه محسوب می‌شود.

فروغی افزود:  رنگ‌آمیزی بلوک‌های عابر پیاده و سرعت‌گیر‌های آسفالتی، خط‌کشی محوری، تعمیر و نصب ۴۵۰ عدد چشم ببری، نصب ۷۰۰ عدد استاد ترافیکی، اجرای رنگ‌آمیزی ۶۰ مترمربع کف نوشته محدودیت سرعت در پل شهدای حصارک از کاهای انجام شده در این بخش است.

او گفت: همچنین اجرای ۷۰۰ مترمربع رنگ‌آمیزی اکستروژن (لقمه‌ای) در بلوار باهنر، ورودی پل شهدای حصارک و زیرگذر ولایت روگذر شهید کیان پور (میانجاده) و تنظیف تمامی تابلو‌های سطح منطقه، از اقدامات حوزه حمل‌ونقل و ترافیک منطقه در این خصوص است.

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج افزود: هدف این منطقه در خصوص ارتقای تجهیزات، زمینه‌ساز ایمنی و روان‌سازی ترافیک است که در این خصوص، طی یک برنامه عملیاتی با بررسی‌های میدانی و نیازسنجی، استانداردسازی و ایمن‌سازی معابر در دستور کار قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.