به مناسبت گرامیداشت هفته دولت مدیر کل و معاونان صداوسیمای مرکز کرمان با استاندار دیدار و گفت وگو کردند.

احمد علیرمضانی مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان در ابتدای این دیدار با اشاره به سالروز ترور شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت گفت: به همین منظور با حضور در استانداری از فعالیت‌های دولت و رئیس جمهور قدردانی می کنیم.

او افزود: صداوسیمای مرکز کرمان در هفته دولت کار فاخری انجام داده است و سریال راز ناتمام در مورد زندگی شهید محمد جواد باهنر دومین نخست وزیر جمهوری اسلامی که در ۸ شهریور ۱۳۶۰ به شهادت رسید ساخته شد و مورد توجه خانواده شهید باهنر و عموم مردم قرار گرفت.

او تصریح کرد: استان کرمان به ساخت چنین سریال فاخری در مورد شهید باهنر نیاز داشت که استانداری نیز در ساخت این سریال کمک کرد و این تولید مرکز کرمان در رده بندی تولیدات استانها در رده الف قرار گرفته است.

 علیرمضانی به اتفاقات روز گذشته در کشور عراق اشاره کرد و گفت: با توجه به تحولات عراق، بودن رهبری مقتدر، بزرگ و خردمند مانند مقام معظم رهبری در این کشور‌ها خالی است.

استاندار کرمان در این دیدار با اعلام اینکه تصور نبود رسانه سخت است گفت: رسانه خدمات و ایرادات موجود در جامعه را منعکس می کند و اثری گذاری رسانه بر کسی پوشیده نیست و با امید افزایی می توانند به مردم کمک کنند.

 فداکار افزود: در سیل و اتفاقات اخیر صداوسیما بسیار تلاش کرد و اطلاع رسانی‌ها و هشدار‌ها صداوسیما باعث شد تلفات ما کمتر باشد، مخصوصا در بخش عشایری اطلاع رسانی کمک بزرگی به کاهش حوادث بود.

او تصریح کرد : دولت رئیسی در همگام تحویل دولت با تورم بالا و بی سابقه ای رو به رو بود اما توانست با طرح های مختلف اوضاع را کنترل کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار