رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت:برای ارتقای خدمت رسانی در حوزه سلامت ۲۷۰ میلیارد ریال صرف توسعه فضای بهداشتی و درمانی شهرستان‌های تابعه دانشگاه شد.

کامران قدس گفت: سلامت و ارتقای بهداشت عمومی از اولویت‌های دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۱۴ هزار و ۲۵۸ نفر در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان بستری شدند همچنین در این مرکز هشت هزار و ۳۵۵ عمل جراحی و چهار مورد زایمان صورت گرفت ۳۷ هزار نفر در اورژانس پذیرش شدند، افزود: افتتاح بخش سی تی آنژیوگرافی، کلینیک تنفسی و پرونکوسکوپی از جمله دیگر اقدامات بهداشت و درمان در بیمارستان کوثر سمنان بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه گفت: در این بیمارستان سه هزار و ۲۴۷ عمل جراحی، هفت هزار و ۷۴۴ مورد بستری بیماران، ۸۲۶ مورد زایمان و راه اندازی کلینیک دیابت و فشار خون و همچنین تالاسمی در دولت سیزدهم رقم خورده است.

قدس با بیان اینکه در دوران دولت سیزدهم ۲۹ هزار ویزیت توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدی شهر صورت گرفته است، تاکید کرد: این مرکز ۲۶ هزار و ۶۰۰ مورد مشاوره، روانشناسی، تغذیه و… و دو هزار و ۸۱۹ مورد عملیات اورژانسی نیز انجام شده و همچنین کلنگ زنی خانه بهداشت کمرود و افتتاح کانکس خدمات بهداشتی جاشلوبار و تجهیز مراکز بهداشتی نیز صورت گرفته است.

قدس با بیان اینکه انتقال بیمارستان ۱۵ خرداد شهرستان مهدی‌شهر و افتتاح بخش‌های آی سی یو و سی سی یو در کنار بخش آندوسکوپی از جمله اقدامات دولت سیزدهم در این شهرستان بوده است، بیان کرد: یک هزار و ۱۰۵ نفر در یک سال اخیر در بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر بستری شدند و ۹۵ مورد زایمان نیز در این مکان صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.