با پایداری نسبی در شبکه، در بسیاری از بخش‌های شهر به برنامه زمانبندی اعلام شده نزدیک شده ایم و مدیریت فشار آب در دست اجراست.

سخنگوی صنعت آب در استان همدان گفت: آب در همدان در دو ضلع شرقی و غربی شهر به ترتیب از سد اکباتان و چاه‌های دشت بهار تامین می‌شود.

حمید عزیزی متواضع گفت: پس از تکمیل طرح آبرسانی از تالوار قرار است بخش تکمیلی این طرح در شهر همدان عملیاتی شده و با ساخت مخزن و بهره گیری از خطوط انتقال بین مخازن، توزیع مطلوب‌تر آب بین شهروندان امکان پذیر شود.

او با اشاره به مجموعه اقدامات اجرا شده برای ایجاد خط اضطراری انتقال آب از سد تالوار گفت: از مجموع ۱۶ کیلومتر خط انتقال تاکنون ۱۵ کیلومتر حفاری و ۹.۵ کیلومتر لوله گذاری انجام شده است.

سخنگوی صنعت آب در همدان با اشاره به اینکه گروه هایی از استان‌های تهران، البرز، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، زنجان، قزوین، سمنان، مرکزی، لرستان، کردستان، کرمانشاه و هرمزگان مشغول کمک رسانی به همکاران ما در عملیاتی آبرسانی در بخش چاه‌های کشاورزی هستند گفت: تا کنون ۵۲ حلقه چاه به شبکه انتقال متصل و از این تعداد ۴۰حلقه در حال بهره برداری است.

عزیزی متواضع گفت: ۱۲۸ تانکر دیروز به محل‌های اعلام شده از مرکز ۱۲۲ اعزام و یک میلیون و ۴۷۷ هزار لیتر آب با تانکر‌به مردم آبرسانی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.