وزیر ورزش و جوانان گفت: هر ماه در کشور به طور میانگین یک هزار و ۹۰۰ رویداد ورزشی برگزار می‌شود که در مقایسه با گذشته ۱۰ برابر شده است.

دکتر سیدحمید سجادی امروز در سفر یک روزه به کردستان اظهار داشت: کردستان در زمینه ورزش همگانی، کشتی، پهلوانی، رزمی و ورزش‌های توپی و سالنی از ظرفیت‌های خوبی برخوردار بوده و بیشتر رشته‌های ورزشی در این استان فعال است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: کردستان دارای ۵۰ هیات ورزشی فعال است که سعی خواهیم کرد در آینده بیشتر به این استان توجه کنیم.

او در ادامه گفت: رویکرد مشارکت بخش خصوصی در استان کردستان فعال شده و تعدادی از اماکن ورزشی نیز به همت این بخش فعال شده‌اند.

سجادی اضافه کرد: امروز افتتاحیه جام پرچم را در کردستان داشتیم که با مشارکت تعداد قابل توجهی ورزشکار آغازشد و همچنین بیش از ۱۰ پروژه ورزشی نیز افتتاح و کلنگ زنی شد.

وزیر .رزش و جوانان افزود: مسابقات جام پرچم در رشته مینی فوتبال از سه هفته پیش در کشور ما آغاز شده که این رشته در سطح دنیا دارای فدراسیون جهانی بوده و مسابقات قاره‌ای آن نیز شکل گرفته است.

او در ادامه با اشاره به بررسی عملکرد استان‌ها طی روز‌های آتی در تهران، گفت: بزودی نوبت کردستان است که برنامه یک ساله این استان را مجددا مرور، بررسی و جمع بندی می‌کنیم تا مشکلات و چالش‌ها را بررسی کرده و راهکار‌هایی را برای یک سال آینده این استان داشته باشیم که نقشه راه خواهد بود.

سجادی تاکید کرد: وضعیت استان‌ها را همواره رصد می‌کنیم و رسیدگی به اهداف و شاخص‌ها را دنبال خواهیم کرد.

او به برنامه‌های آتی این وزارت خانه نیز گریزی زد و عنوان کرد: در ورزش قهرمانی چند اتفاق مهم را در چند سال آینده داریم که برگزاری مسابقات آسیایی و المپیک پاریس از جمله این مسابقات مهم است که در این راستا نیازمند همکاری ادارات کل و هیات‌های استانی هستیم.

سجادی تاکید کرد: تعامل بین هیات‌ها و ادارات کل ما در استان‌ها می‌تواند موققیت کاروان ایران را رقم بزند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.