پروژه آبرسانی به ۶ روستای بخش نگین کویر فهرج با حضور آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان آغاز شد.

با حضور آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان پروژه آبرسانی به ۶ روستای بخش نگین کویر فهرج آغاز شد با بهره برداری از این پروژه ساکنان روستا‌های کاظم آباد، علی آباد، الله آباد ۲، ده شهک، جلال آباد و شمس آباد از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

حسین سعیدنیا فرماندار شهرستان فهرج گفت: برای اجرای این طرح ۱۳ کیلومتر خط انتقال و ۱۵ کیلومتر اجرای شبکه داخلی انجام شده است که با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

او افزود: این پروژه به دلیل کمبود اعتبارات در ۳ سال گذشته به بهره‌برداری نرسیده بود که با اقدامات جهادی امروز این پروژه به بهره‌برداری رسید.

سعید نیا افزود: بسیاری از روستا‌های شهرستان فهرج دارای تنش آبی هستند.

سعید نیا می‌گوید: یکی از مشکلات شهرستان فهرج آب است و ما در تابستان امسال روز‌های سختی را سپری کردیم.

در سال گذشته با مشارکت سپاه ثارالله تنش آبی ۲۷ روستای شهرستان رفع شد.

او گفت: با مشارکت سپاه ثارالله و دولت در یک طرح ۳۶ ماهه و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان، طرح آبرسانی به روستا‌ها اجرایی می‌شود که در این طرح حفر ۳ حلقه چاه، احداث ۸ مخزن، ۷ کیلومتر عملیات انتقال آب و ۷۰ کیلومتر توسعه شبکه را خواهیم داشت که ان شاءالله بتوانیم طی ۳ سال مشکل آب آشامیدنی روستا‌ها را مرتفع کنیم.

آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار از تلاش‌های فرماندار فهرج و اداره آب و فاضلاب که برای آبرسانی تلاش کردند تشکر و قدردانی کرد.

او افزود: طرح آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) در کل استان در ۷۵۰ روستا که دارای تنش آبی هستند اجرا می‌شود و با اعتباری افزون بر هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

همچنین امیر آزاد بخشدار بخش نگین کویر فهرج گفت: در تلاش هستیم به کمک همه دستگاه‌ها تنش آبی را در این شهرستان برطرف کنیم.

 

برچسب ها: آبرسانی ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار