بر اساس یادداشتی که به تازگی فاش شده، خرید کردن از طریق توییتر، مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

پایگاه فناوری آمریکایی «ورج» (The Verge) در گزارشی اعلام کرد بر اساس یادداشتی که به یکی از تیم‌های کارمندان توییتر فرستاده شده است، ویژگی «خرید از طریق توییتر» که به تازگی در این پلتفرم راه اندازی شده است، خطراتی را به همراه دارد و می‌تواند سبب آسیب‌های فردی و اجتماعی شود.

یک فرد آگاه از این خبر اعلام کرد این یادداشت که به دست پایگاه آمریکایی «ورج» رسیده است، اوایل ماه ژوئیه برای این گروه از کارمندان توییتر که در تیم‌های مختلف مشغول به کارند، فرستاده شده بود. در این یادداشت که به صورت ایمیل ارسال شده است، برخی ویژگی‌های موجود و حتی برخی ویژگی‌های خرید از طریق توییتر که هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته، به عنوان گزینه‌های «پر خطر» طبقه بندی شده است.

«خرید از طریق توییتر» (Twitter shopping) نخستین بار در تابستان امسال عرضه شد؛ به طوری که این ویژگی اکنون برای تمامی بازرگانان در آمریکا در دسترس است و به برند‌ها اجازه می‌دهد تا تمامی اقلام فروشی خود را فهرست کرده و تعداد اندکی از محصولات را نیز در بالای صفحه پروفایل فروشنده پین کنند. بایستی گفت بر خلاف ویژگی مشابهی که در اینستاگرام وجود دارد، در این مورد، کاربران نمی‌توانند اقلام مورد نظرشان را بطور مستقیم در توییتر خریداری کنند؛ بلکه اقلام فروشی به وبسایت فروشنده ارجاع داده می‌شود. همچنین شایان ذکر است ویژگی فروشگاه توییتر (Twitter’s shop) به هرکسی که دارای اکانت کسب و کار فروش در آمریکا باشد، اجازه می‌دهد تا محصولاتش را برای فروش به پروفایل خود اضافه کند.

منبع: The Verge


بیشتر بخوانید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.