نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان در پی هتک حرمت به خانواده شهید خادم صادق، گفت: از نهاد‌های امنیتی و دستگاه قضایی تقاضا دارم تا به این مسئله رسیدگی کنند و این موضوع فتح الباب برای افراد هنجار شکن که به هیچ قائده و قانونی پایبند نیستند، نشود.

آیت‌الله علی اکبر کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار ما در پی هتک حرمت به خانواده شهید خادم صادق گفت: از شنیدن این خبر شوکه، متاثر و ناراحت شدم که برخی از افراد ناآگاه و جاهل که مورد شستشوی مغزی مورد رسانه‌های بیگانه قرار گرفتند که هیچ بینش و سوادی ندارند و اینچنین به یک خانواده شهید حتکاکی میکنند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان گفت: این افراد باید بدانند اگر امروز آرامش، عزت و جایگاهی دارند به برکت خون شهداست و از این پدیده نابه هنجار باید تاسف خورد.

او گفت: همین موضوع معلول است و نشان از کم توجهی و کم کاری در این دهه‌های اخیر است، نهاد‌های فرهنگی و مسئول آنچنان که لازم بوده است در مسئله حجاب و فرهنگ ورود نکردند؛ البته بی انصافی نشود قطعا هجمه‌ی فرهنگی رسانه‌های بیگانه همگی نیز اثرگذار بوده است و بالاخره افرادی متاثر می‌شوند.

آیت الله کلانتری در ادامه گفت: مسئولان فرهنگی و نهاد‌های زیربط نباید از این موضوع کوتاه بیایند، اگر با این مورد برخورد نشود ممکن است این رویه عادی و ادامه دار شود.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان گفت: از نهاد‌های امنیتی و دستگاه قضایی تقاضا دارم تا به این قضئیه رسیدگی و به این افراد در کنار ارشاد و راهنمایی برخورد جدی شود چرا که این موضوع فتح الباب برای افراد هنجار شکن که به هیچ قائده و قانونی پایبند نیستند، نشود.

یکشنبه ششم شهریورماه ۱۴۰۱ همسر و دختر شهید منصور خادم صادق در یک بازار شیراز به دو خانم که حجاب از سر برداشته بودند به صورت لسانی، فریضه امر به معروف و نهی از منکر را بجا آوردند. همسر و دختر شهید منصور خادم صادق در پی اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم دو بانوی بدحجاب قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
آزادی و بی بند و باری و بی تفاوتی در مقابل هنجارشکنان و بی حجابی و تهاجم
فرهنگی یعنی همین؟!
بدا به حال کسانی که بی حجابی را
ترویج کردند و ارزشها و آرمانهای الهی و
خون شهدا را نادیده گرفتند و زیر پا گذاشتند و به بی حجابی دامن زدند و می زنند تا به اهداف پلید شوم خود که همان
اهداف استکبار جهانی است برسند .
و چه نادانند آنانکه به خاطر چند صبا خوشی نا پایدار و به به و چه چه گفتن دشمنان پلید اسلام نا آگاهانه مجری طرح کشف حجاب و مورد بازیچه دست ایادی استکبار قرار گرفته اند و تیشه به ریشه خود می زنند و با اعمال نابخردانه خود خوراک بوق‌های تبلیغاتی و رسانه های بیگانگان شده اند !
امروز اینجا چند صبا خوشی و خود نمایی در دنیا در مقابل فردای قیامت و آتش جهنم و فرشته عذاب ، کدام یک بهتر است؟!