دبستان دخترانه خیرساز ۶ کلاسه "مجید مقدم" با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری – استخدامی کشور در شهرک سعیدی کرمان به بهره برداری رسید.

با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری – استخدامی کشور، دبستان دخترانه خیرساز ۶ کلاسه "مجید مقدم" در شهرک سعیدی کرمان به بهره برداری رسید.

میثم لطیفی امروز در آیین افتتاح مدرسهدخترانه خیرساز گفت: مردمی سازی شعار دولت سیزدهم است و تجربه نشان داده هر جا کار به خود مردم واگذار شده نتایج درخشانی رقم خورده است.

او افزود: باید زمینه حضور مردم را بیشتر در فعالیت‌های اجتماعی فراهم کرد و خیران به ویژه خیران مدرسه ساز نقش مهمی در توسعه فضا‌های آموزشی و پرورشی و حمایت از نظام تعلیم و تربیت دارند.

رضا رضایی نیز در این آیین گفت: دبستان دخترانه ۶ کلاسه "مجید مقدم" از آغاز بهره برداری از ۳۶۰ کلاس درس در قالب ۶۴ مدرسه در استان است.

او گفت: احداث مدارس در مناطق کم برخوردار و محروم بارقه‌های امید را در دل مردم روشن و زمینه رشد و شکوفایی دانش آموزان را فراهم می‌کند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان افزود: خیران مدرسه ساز بازوان توانمند حمایتی برای آموزش و پرورش هستند و دارایی خود را در راستای تعالی نظام تعلیم و تربیت صرف می‌کنند.

به گفته او، دبستان دخترانه ۶ کلاسه خیر نیک اندیش "مجید مقدم" در زمینی به مساحت بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع، با حدود ۶۰۰ مترمربع زیربنا با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار