همزمان با ششمین روز از هفته مبارک دولت پروژه عمران شهری کمربندی داشامجید با ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

بابک رستم پور شهردار مهاباد امروز در حاشیه افتتاح این پروژه شهری گفت: این پروژه طی پنج سال گذشته فعال بوده که در دوره چهارم شورا حدود ۵۰ میلیارد ریال و دوره ششم هم ۷۰ میلیارد ریال برای اتمام آن هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه جز طرح‌های عمرانی نیمه تمام بود، گفت: طول پروژه کمربندی داشامجید ۶۷۰ متر و عرض آن ۱۸ متر است که ۳۳۰ مترمکعب تسطیح و رگلاژ در مسیر پیاده رو‌ها صورت گرفته است.

رستم پور افزود: از مالک و اهالی ساکن این منطقه به دلیل صبر و تحمل و همچنین تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی و کارکنان خدوم شهرداری در طول اتمام پروژه نهایت قدردانی و تشکر را داریم.

فرماندار ویژه مهاباد هم در این مراسم گفت: این پروژه عمران شهری در راستای کاهش بار ترافیکی بسیار تاثیر گذار بوده که در شرایط سخت اقتصادی با تلاش شهرداری و اعضای شورای شهر به اتمام رسید.

امیر قادری گفت: شهر مهاباد به واسطه موقعیت جغرافیایی و جلوه‌های طبیعی عملیات عمرانی در آن نموده زیبایی به خود می‌گیرد.

وی با بیان اینکه طی هفته دولت امسال ۴۱ طرح با ۹۳۶ میلیارد تومان به بهره برداری و افتتاح خواهد شد، گفت: خدمات دولت در اوج تحریم‌های ظالمانه از طرف استکبار جهانی در راستای جلب رضایت مردم قابل ستایش است.

قادری تعامل و همراهی مسئولان را عاملی برای روند رو به رشد توسعه شهرستان دانست و گفت: امروزه به برکت نظام جمهوری اسلامی تمام خدمات رفاهی از جمله آب، برق، گاز و اینترنت در روستا‌ها در دسترس بوده و تلاش برای عمرانی و آبادانی بیشتر در این مناطق تداوم دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.