یکی از خیرین افغانستانی مقیم ایران با همکاری اداره امور مهاجرین و اتباع وزارت کشور ایران، هزینه اعزام ۱۰۰۰ مهاجر زائر اولی به زیارت اربعین در کربلای معلی را پرداخت کرده است.

 

داود سبحانی‌فر، مسئول زیست بوم اتباع اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: برنامه‌ریزی لازم برای اعزام رایگان ۱۰۰۰ زائر اولی مهاجرین افغانستانی به کربلای معلی انجام شده است.

سبحانی‌فر گفت: یکی از خیرین افغانستانی مقیم ایران با همکاری امور مهاجرین و اتباع وزارت داخله کشور ایران هزینه اعزام مهاجرین زائر اولی به پیاده‌روی اربعین حسینی را پرداخت کرده است.

سبحانی فر با اشاره به استقبال گسترده مهاجرین افغانستانی از این طرح، گفت: ثبت‌نام از مهاجرین افغانستانی که تاکنون سفری به عتبات عالیات نداشته‌اند، انجام شده و اسامی این افراد برای صدور مجوز لازم به وزارت کشور ایران ارسال شده است.

سبحانی‌فر گفت: این هزار نفر از حدود ۱۰ ولایت کشور ایران ثبت‌نام کرده‌اند که در دو نوبت با اتوبوس به سمت عراق حرکت خواهند کرد.

 مسئول زیست بوم اتباع اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مهاجرین افغانستانی که دارای کارت آمایش هستند به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

علاوه‌براین رئیس ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد: اتباع افغانستانی، بدون روادید و با داشتن مدارک قانونی می‌توانند برای مراسم اربعین عازم عتبات شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار