مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه هفتم شهریور ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در راستای مقابله با خرید، فروش، عرضه و قاچاق مواد مخدر، کنترل محور‌های مواصلاتی استان در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

سرهنگ علی بیگی افزود: ماموران در این خصوص یک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف و در بازرسی از آن با استفاده شگرده‌های پلیسی به یک از مسافران مشکوک شدند.

وی ادامه داد: پس از پیاده کردن مسافر مورد نظر از خودرو و در بازرسی از وسایل و لوازم همراه او، ۹ کیلو گرم هروئین و تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۶ راس گاو قاچاق در آوج

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ زرینی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۶ راس گاو قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان دامپزشکی بود کشف و ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت:متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

توقیف ۹۸۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در آوج

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو کامیون ایسوزو که در حال حمل مرغ زنده بود مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ زرینی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، ۹۸۰ قطعه مرغ زنده قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان دام و طیور بود، کشف و یک نفر راننده آن به مرجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: ارزش تقریبی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.