مراسم ترحیم و بزرگداشت عالم وارسته آیت‌الله شیخ محمدعلی ناصری، در مسجد جامع اصفهان برگزار شد.

مراسم ترحیم و بزرگداشت عالم وارسته آیت‌الله شیخ محمدعلی ناصری، در مسجد جامع اصفهان برگزار شد.در این مراسم که از سوی بیت آن مرحوم برگزار شد، علاوه بر مسوولان استانی و کشوری، اقشار مختلف مردم اصفهان نیز حضور داشتند.

یکی از اساتید حوزه علیمه قم در این مراسم، آیت‌الله ناصری را شخصیتی "عامل به گفتار" دانست و گفت: رابطه آن عالم جلیل‌القدر با امام زمان (عج)، تنگاتنگ بود.

آیت‌الله علی نظری مُنفرد، آن مرحوم را انسانی ساده‌زیست و خلیق عنوان کرد و افزود: آیت‌الله ناصری همیشه تبسم بر لب داشت و عالمی مردمی بود.

او اظهار داشت: مردم ما روحانیون، صادق، درست‌کردار، شایسته، نیکوکار، عفیف و راستگو را دوست دارند که همه این ویژگی‌ها در وجود آن عالم بزرگوار وجود داشت.

استاد حوزه علمیه افزود: آیت‌الله ناصری علاوه بر خدمات اجتماعی و عام‌المنفعه بسیاری که برای مردم بر جا گذاشت، مدارسی نیز برای تربیت طلاب اختصاص داد.

او، یکی از خصوصیات مهم آیت‌الله ناصری را تبلیغات موثر آن مرحوم عنوان کرد و گفت: ایشان هم در محیط خود و هم توسط رسانه‌ها به تبلیغ دین اسلام می‌پرداختند بطوریکه مردم نقط دوردست، با وجود اینکه ایشان را ندیده بودند، ولی دوستشان داشتند.

آیت‌الله نظری منفرد همچنین با اشاره به حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم آیت الله ناصری گفت: این حضور نشانه محبوبیت قلبی این عالم بزرگوار در بین مردم است.

 آیت‌الله شیخ محمدعلی ناصری استاد اخلاق و مدرس حوزه علمیه اصفهان، روز جمعه چهارم شهریور  به دیار باقی شتافت.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.