بیش‌از هزار خادم افتخاری اربعین در سیستان و بلوچستان نام نویسی کردند.

دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان از نامنویسی یک‌هزار و ۱۰۰ خادم افتخاری و ۳۰ موکب صلواتی به منظور پذیرایی از زائران کشور پاکستان عازم کربلای معلی خبر داد.

رضا بختیاری گفت: امسال نیز بار دیگر مردم فهیم و متدین سیستان وبلوچستان در ایام اربعین آماده میزبانی و پذیرایی از زائران حسینی از کشور پاکستان شده‌اند که به این منظور تارنمای www.۴۰۰۵۴.ir جهت نامنویسی خادمان افتخاری فعال شده است.

وی افزود: تاکنون بیش‌از یک‌هزار و ۱۰۰ خادم افتخاری و ۳۰ موکب صلواتی از سراسر کشور آمادگی خود را برای میزبانی از این زوار حسینی اعلام کرده‌اند که بزودی فعالیت خود را در سیستان وبلوچستان و همزمان با ورود زوار از کشور دوست و برادر پاکستان آغاز می‌کنند.

دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ثبت نام در این پایگاه اینترنتی کماکان ادامه دارد و خدام عزیز می‌توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند گفت: به منظور ساماندهی دقیق و خدمت رسانی بهتر به این زوار و استفاده از توانمندی و تخصص خدام افتخاری، زمینه‌های خدمت شامل آشپزی، تعمیرات تلفن همراه (نرم افزار، سخت افراد)، تاسیسات، پیرایشگری و کفاشی، رانندگی (خودرو‌های سبک و سنگین)، عکاسی و فیلمبرداری، گرافیک و فتوشاپ، بهداشت و درمان، انتظامات و خدمات در این پایگاه قرار گرفته و افراد می‌توانند بخش‌های مورد علاقه خود را انتخاب و ارائه خدمت کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز مانند سال‌های قبل محور‌های اصلی اسکان، اطعام و پذیرایی، بهداشت و درمان و حمل و نقل برای زوار تدارک دیده شده است تاکید کرد: موکب دارانی که در قالب‌های گروهی قصد ارائه خدمت دارند نیز می‌توانند با مراجعه به www.۴۰۰۵۴.ir ثبت نام خود را قطعی کرده و سپس ساماندهی توسط ستاد مردمی اربعین سیستان وبلوچستان انجام شده و به اطلاع آن‌ها می‌رسد.

بختیاری تصریح کرد: از آنجا که برخی از عاشقان اباعبدالله به دلیل بُعد مسافت امکان حضور فیزیکی و خدمت از نزدیک ندارند می‌توانند کمک‌های نقدی و حمایت‌های مالی خود را نیز از طریق همین پایگاه اینترنتی واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار