مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، گفت: محور سمنان- اعلا - معلمان با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و به میزان ۲۵ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت افتتاح شد.

احسان منصور کیایی گفت: محور سمنان- اعلا - معلمان به طول ۲۵ کیلومتر در این طرح مورد بهسازی و روکش آسفالت محور فرعی و روستایی قرار گرفت.

وی افزود: محور سمنان- اعلا- معلمان با اعتبار میلیارد تومان و تأمین بیش از ۷۲۰ تن قیر، پس از شش ماه عملیات اجرایی شامل پریمکت، ماسه آسفالت و اسکراب سیل امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان همچنین در خصوص سهم دیگر محورهای فرعی و روستایی سمنان، بیان کرد: محور مهمان‌شهر با احداث یک دستگاه ابنیه فنی و بهسازی، اصلاح مسیر پرحادثه و روکش‌آسفالت یک کیلومتری با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان به مناسبت هفته‌دولت افتتاح شد.

منصور کیایی با بیان اینکه پروژه روستاهای جنوب سمنان با طول نزدیک به ۱.۵ کیلومتر و اعتبار دو نیم میلیارد تومان از امروز مورد استفاده کاربران جاده‌ای قرار می‌گیرد، بیان کرد: بهسازی و روکش آسفالت توانسته ایمنی بیشتری را برای کاربران جاده‌ای محورهای فوق ایجاد کند.

وی با اظهار امیدواری در بهبود وضعیت راه‌های فرعی و روستایی استان سمنان تصریح کرد: در یک برنامه منسجم پروژه‌های نیمه تمامی که وجود دارد با اولویت بندی آسفالت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.