بزرگترین طرح فیبر نوری کشور هفته دولت در شهرستان آمل راه‌اندازی شد.

نوروزی مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: بزرگترین طرح مخابراتی فاز اول خطوط انتقال اینترنت پر سرعت فیبر نوری کشور به همراه ۹ طرح مخابراتی آمل امروز یکشنبه ۶ شهریور در این شهرستان راه‌اندازی شد.

او افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

نوروزی با اشاره به اینکه برای طرح‌های مخابراتی آمل نیز ۱۶۰ میلیارد تومان هزینه شد، گفت: با توجه به رشد و توسعه دولت سیزدهم با نگاه ویژه بر ارائه اینترنت این تحول در جا‌های مختلف مازندران نیز هست اگرچه عقب افتادگی‌هایی در بعضی نقاط وجود دارد.

او با تاکید بر اینکه در حوزه ۴G حدود ۹ سایت دستور کار است که شامل ساری، آمل و بابل و چالوس می‌باشد، افزود:در آمل پتانسیل بسیاری است و سیاست استان نیز معطوف بر اجرای پروژه‌های مخابراتی و برخورداری از بهره‌مندی خدمات مخابراتی و توسعه سرمایه‌گذاری در مازندران است.

نوروزی گفت: با توجه به تاکیدات استاندار تمام تلاش بر استانی دیجیتال مدنظر بوده و اشتغال نیز بر پایه هوشمند است که لازمه ان در دست قرار دادن اینترنت است.


سیدعباس حسینی فرماندار ویژه آمل نیز با بیان اینکه امروز دو بخش لاریجان و امام‌زاده عبدالله آمل در زمینه مخابراتی فیبر نوری راه‌اندازی شد، گفت: با راه‌اندازی فاز اول در واقع بزرگترین طرح فیبر نوری کشور به بهره‌برداری رسید.

او افزود: برای اجرای طرح‌های مخابراتی بالغ بر ۷۴۲ میلیارد ریال هزینه شد و سایت اکسین با راه‌اندازی این طرح ۵ هزار نفر را تحت پوشش قرار داده است.

فرماندار ویژه آمل گفت: کمتر از یک ماه آینده فاز سوم آن تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.