معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: بیش از ۳۱۸ میلیارد و ۶۹۲ میلیون و ۸۶۳ هزار تومان کمک در زمینه حمایت‌های اجتماعی به مددجویان و نیازمندان ارائه شده است.

محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۱ در مجموع بیش از ۳۱۸ میلیارد و ۶۹۲ میلیون و ۸۶۳ هزار تومان کمک در حوزه حمایت‌های اجتماعی به مددجویان و نیازمندان ارائه شده است.

صیادی افزود: این خدمات شامل کمک معیشت ماهیانه، خدمات بهداشتی و درمانی، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی، ودیعه مسکن و ... است و از ابتدای سال گذشته تاکنون ۵۹ هزار و ۴۱۱ نفر، بالغ بر ۳۰۹ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان خدمت دریافت کرده اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: این خدمات در پنج ماهه نخست سال جاری ۵۸ هزار و ۹۶۵ مورد با رقمی بیش از ۷۲ میلیارد و ۲۲۴ میلیون تومان بوده است.

صیادی عنوان کرد: طی پنج ماهه سال جاری با تلاش ۱۳۴ مددکار به ۳۱ هزار و ۲۰۸ خانوار تحت حمایت خدمت ارائه شده که در این میان ۶۸ مورد کمک هزینه جهیزیه و ازدواج، ۸۸۶ مورد تأمین لوازم ضروری زندگی بوده است.

وی ادامه داد: همچنین تا پایان مرداد ماه سال جاری یک هزار و ۶۸۱ مورد تأمین تجهیزات و فرانشیز درمان بیماران صعب العلاج، پرداخت دو هزار و ۸۹۲ مورد وام ضروری، پرداخت ۸۲ مورد وام مسکن، کمک به کاهش و رفع سوء تغذیه ۵۰۰ کودک زیر پنج سال و ارائه خدمات کمک به تغذیه ۴۰۰ مادر باردار و شیرده از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر ۳۱ هزار و ۲۰۸ خانوار مددجوی کمک معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امدد امام خمینی (ره) استان قزوین هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.