رئیس پلیس راه خوزستان از آغاز اجرای طرح ترافیک اربعین در محور‌های خوزستان خبر داد.

سرهنگ رضا دولتشاهی گفت: با توجه به تردد زائران اربعین در سطح استان، اجرای این طرح از امروز یکشنبه (۶ شهریورماه) آغاز شده و تا پایان موج بازگشت زائران اربعین حسینی ادامه خواهد داشت. اجرای طرح ترافیک اربعین در محور‌های خوزستان

او می گوید: فعلا تردد زائران اربعین حسینی عادی و روان است و در قالب این طرح، حدود ۹۰ گشت در محور‌های خوزستان مستقر می‌شوند و به تناسب شرایط و تردد زائران، تعداد نیرو‌های پلیس راه در محور‌ها نیز افزایش می‌یابد.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: تفاوت طرح اربعین پلیس راه خوزستان با استان‌های دیگر این است که کل محور‌های استان درگیر روند پیاده‌روی اربعین هستند و تقریبا همه پاسگاه‌های پلیس راه خوزستان درگیرند.

دولتشاهی می گوید: با توجه به زیرساخت‌هایی که در این چند سال در مرز‌ها ایجاد شده است و تمهیدات اندیشیده شده، پیش‌بینی می‌شود در بحث تسهیل ترافیک در مرز‌ها مشکل زیادی نداشته باشیم، اما با توجه به خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان، سرعت‌های غیر مجاز و موارد دیگر، امسال بیشتر تمرکز بر محور‌های پرحادثه مانند جاده خرمشهر، مسیر آبادان – سربندر و اهواز و اندیمشک است تا میزان تصادفات کنترل شود.

به گفته او با توجه به گرمای هوا، امسال بیشتر زائران از غروب آفتاب به بعد و در ساعات تاریکی تردد می‌کنند بنابراین حضور نیرو‌های پلیس در شب‌ها در محور‌ها بیشتر خواهد بود تا تصادفات کنترل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.