موسوی گفت: طبق آخرین نظر سنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، در سه ماه نخست امسال شبکه استانی صدا با جذب ۴۳ درصد مخاطب که از تاریخ تأسیس آن بی نظیر بوده، در رتبه دوم کشوری و شبکه اشراق نیز با جذب ۶۴ درصد مخاطب موفق به کسب رتبه دوم در بین مراکز ۳۳ گانه سازمان از منظر میزان مخاطب شدند.
او افزود: شناخت درست مخاطب و جاگذاری برنامههای اذان گاهی در کنداکتور روتین، پاسخ به نیاز مخاطبان در زمینه ساخت و پخش سریالهای ترکی با بازیگران محلی و با ژانر طنز در ساعات پربیننده تلویزیون استانی از عوامل و دلایل مهم و موثر در افزایش مخاطب شبکههای استانی بوده است.
مدیرروابط عمومی صدا وسیمای مرکز زنجان ادامه داد: پاسخگویی به درخواست مخاطبین از برنامههای مطالبه و پیگیری دغدغهها و مشکلات هم استانیها در برنامههای گفتگو محور، پخش روزانه مسابقه تلفنی ، پخش روزانه برنامههای گئجه لر با محوریت موسیقی و فولکلور زنجان، ارتقاء کیفیت برنامههای خانواده، کودک، سلامت محور نیز از دیگر دلایل موفقیت این رسانه استانی بوده است.
موسوی گفت در بخش رادیو نیز افزایش میان برنامههای موسیقایی محور در ژانرهای مختلف و لابلای کنداکتور پخش، افزایش مدت زمان و تغییر آیتمهای برنامه طنز دوزدان و بازپخش در ساعات مختلف شبانه روز، برنامههای چالشی و مطالبه محور دانیشیق و تماس سیزدن، پیگیرلیق بیزدن و اطلاع رسانی مسئولین مدعو جهت پاسخگویی، افزایش تولیدات تعاملی (مخاطب ساخت) بواسطه برنامه صدای آشنا و تعبیه برنامههای کوتاه و ۵ دقیقهای جهت ایجاد ضرباهنگ و ریتم در کنداکتور نقش بسزایی در موفقیت رادیو زنجان داشته است.