دبیر کارگروه جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر گفت: بخشی از ۲ هزار عدد بلیط جام جهانی در اختیار وزارت خانه‌ها قرار می‌گیرد.

علی میرغفاری دبیر کارگروه جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر گفت:فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در دو دوره مختلف بلیط در اختیار ما قرار داد. در دوره اول حدود ۵ هزار بلیط به ما داده شد و برای خانواده فوتبال نیز ۳ هزار بلیط در نظر گرفته شد. در ادامه همچنین ۱۲ هزار بلیط دیگر در اختیار ما قرار گرفت که تعداد کل بلیط‌های کشورمان برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حدود ۲۰ هزار قطعه باشد.

میرغفاری درباره ۲ هزار بلیط رایگان ایران در جام جهانی فوتبال گفت:در خصوص این تعداد بلیط باید بگویم که کلهر، معاون وزیر ورزش و جوانان طی سفرش به قطر با مسئولان این کشور صحبت کرد و با توجه به برگزاری دیدار ایران و قطر در یک روز در این رقابت‌ها توانست جایگاه چهارم استادیوم را که مخصوص شهروندان قطری است را دریافت کند و ۲ هزار بلیط دیگر به میزان بلیط‌های کشورمان اضافه کند.

دبیر کارگروه جام جهانی فوتبال قطر افزود:ما بخشی از این ۲ هزار بلیط را در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار خواهیم داد تا برایش تصمیم گیری کنند و همچنین بقیه بلیط‌ها را در اختیار سازمان‌ها و ارگان‌ها قرار خواهیم داد. برای مثال وزارت خانه فرهنگ و ارشاد نیز به دنبال کسب بلیط برای جام جهانی برای انجام کار‌های فرهنگی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
برای چی در اختیار سازمانها این دیگه چه صیغه ای هست کار فرهنگی کجا با پول مردم میرند اونوقت میگند مسایلمون شخصیه به شماربطی نداره بفروشید هر کی تونست بخره نوش جونش بره نه اینکه به یکسری مجانی بدبد اینهم مال بیت الماله البته ببخشید اینجا این واژه بی معنی شده .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
باز هم پارتي بازي و سفارش
كارمند وزارت خانه و سازمان ها با هزينه دولت برا چي بايد بره ؟
كار فرهنگي مي خواهد انجام بده از همين جا هم مي شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
بقدری گران است که رفتن به قطر برای من یک رویاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
چرا برای سلامتی جامعه هزینه نشود