نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح راه آهن بابا کمال در آخرین مراحل ساخت است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

محمد مهدی مفتح گفت: راه دسترسی مردم به ایستگاه باباکمال از بوستاندر آغاز و بخش عظیمی از کار هم اجرایی شده است و این مسیر به توسعه روستا‌های این منطقه کمک زیادی خواهد کرد.

او گفت:متأسفانه در دوره‌های پیش هیچ تلاشی برای توسعه و ایجاد راه‌ها و جاده‌های مناسب نشده بود و همین باعث بروز برخی مشکلات در شهرستان شد که خوشبختانه امروز با ایجاد و توسعه و ترمیم راه‌های درون شهری و برون شهری خیلی از مشکلات مردم حل شده و تویسرکان رو به توسعه و شکوفایی می‌رود.

نماینده تویسرکان در خانه ملت با اشاره به زیر بار ترافیک رفتن دوبانده جوکار - تویسرکان، گفت:راه چهارخطه تویسرکان - کنگاور از پیشرفت قابل ملاحظه‌ای برخوردار و اولویت شهرستان تکمیل این طرح است .

او گفت:خوشبختانه تویسرکان در تأمین آب دچار بحران نشده است چراکه امروز بخش عظیمی از آب شرب مردم این منطقه از سد سرابی تأمین می‌شود و آبرسانی به روستا‌های بالادست این سد هم در دست اجراست.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی از ساخت سد عظیم خرمرود نام برد و بیان کرد: این طرح را قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در دست اجرا دارد. این سد با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی به مراحل پایانی ساخت نزدیک می‌شود و امیدواریم بتوانیم به زودی از این سد بهره برداری کنیم.

مفتح با اشاره به مهاجرت جمعیت جوان این منطقه برای اشتغال اعلام کرد: خوشبختانه امروز با اقداماتی در بهسازی روستا‌ها و ساخت کارخانه، صنایع مختلف و ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاران دلسوز و رونق و شکوفایی اقتصادی تویسرکان، شاهد مهاجرت معکوس و بازگشت مردم به روستا‌ها و تویسرکان هستیم و این امر جمعیت شهرستان را از میانسالی و کهنسالی خارج می‌کند و جمعیت جوان رو به ازدیاد است.

او به رهاورد سفر ریاست جمهوری به استان همدان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با پیگیری و تلاش دلسوزانه توانستیم سهم زیادی از اعتبارات سفر را به طرح های تویسرکان اختصاص دهیم و تویسرکان بعد از همدان بیشترین سهم اعتبارات را از این سفر گرفت.

منبع ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهر وند دمقی
۰۸:۳۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
درود خدا بر شما، ای مردم تویسرکان قدر این نعمنت را بدانید