مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۳۸۸ خیر مدرسه‌ساز در سطح استان، گفت : ۲۵۶ نفر از این تعداد آقا، ۶۵ بانو و ۶۷ خیر حقوقی داریم.

مرزبان نظری مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت : خوشبختانه استان کرمانشاه جایگاه خوبی در بحث مدرسه‌سازی و خیرین در کشور دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۸۸ خیر مدرسه‌ساز در سطح استان، ادامه داد: ۲۵۶ نفر از این تعداد آقا، ۶۵ بانو و ۶۷ خیر حقوقی داریم که خیلی‌ها غیربومی هستند.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه هدف این اداره‌کل برای کمک خیرین در سال گذشته را حدود ۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در سال ۱۴۰۰ بیش از این مبلغ و حدود ۵۴ میلیارد تومان کمک خیرین را جذب کردیم.

وی به انجام پویش‌های مختلف برای کمک خیرین در امر مدرسه‌سازی اشاره کرد و بیان کرد: پویش «صحن حرم؛ مدرسه‌ام» در حال حاضر در جریان است که به نیابت امام رضا (ع)، هشت مدرسه استثنایی در کشور ساخته خواهد شد که تا به امروز با شرکت ۹ هزار نفر از استان در این پویش جایگاه سوم کشور را از آن خود کرده که انتظار داریم با افزایش خیرین یکی از هشت مدرسه استثنایی را در استان کرمانشاه بسازیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.