پمسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون گفت: ساخت سه مسکن محرومان در بخش خشت و کنارتخته شهرستان کازرون در حال انجام است.

سرگرد پاسدار محمد موجی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در حاشیه بازدید از ساخت مسکن محرومین در بخش خشت و کنارتخته از شهرستان کازرون گفت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخت ۳ مسکن محرومین در بخش خشت و کنارتخته در حال انجام است.

او گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اولین روز‌های تاسیس، خود را خادم ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و در انجام هر ماموریتی برای خدمت به مردم دریغ نکرده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون یادآور شد: آنچه مهم است اولویت در خدمت رسانی به محرومیت زدایی است که مشکلات مردم را شناسایی بکنیم و توسط خود مردم حل مسئله کنیم که یکی از موضوعات تامین مسکن محرومان است.

او گفت: اولیت در طرح ساخت مسکن محرومین بسیج سازندگی سپاه و کمیته امداد، ساخت مسکن محرومین در روستا‌هاست که هم به پایداری مردم در روستا‌ها و هم به مهاجرت معکوس و هم امید آفرینی در بین مردم کمک می‌کند.

موجی گفت: طرح مسکن محرومین با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان کازرون و با همکاری برخی از ادارات همچون بنیاد مسکن و دیگر نهاد‌ها در حال ساخت و ساز است که در مرحله اول در بخش خشت و بخش بالاده هرکدام ۳ واحد و بخش مرکزی شهرستان کازرون نیز ۲ واحد ساخت و ساز در حال انجام شدن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار