همزمان با هفته دولت ۱۶۰ طرح تولیدی، عمرانی و خدماتی در ملایر بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

سلمان اسماعیلی در مراسم افتتاحیه برنامه‌های هفته دولت در شهرستان ملایر با گرامیداشت شهدای دولت و  هفتاد شهید کارمند ملایر گفت:مدرسه خیر ساز محمد رسول الله که توسط حاج کرمرضا رضایی با زیر بنایی بالغ بر ۱۷۰۰ متر و اعتبار خیریه ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان ظرف ۲ سال و امروز به بهره برداری می‌رسد و از مهر ماه پذیرش ۳۰۰ دانش آموز ازندریانی با ۱۰ کلاس خواهد بود.

او گفت:۱۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد تومان در ملایر آماده بهره برداری و کلنگ زنی است که در سفر امروز استاندار به همدان حدود ۶۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ محقق خواهد شد.

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با بیان اینکه در آئین افتتاحیه طرح های هفته دولت در شهرستان توفیق بزرگی است که خداوند به خیران اهدا می‌کند تا بتوانند کار خیر انجام دهند گفت:قطعا ساخت مدرسه که مرکز تربیت نسل‌های آینده است صدقه جاریه خواهد بود.

او گفت:ساخت منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان ملایر مصوب شده است و پیگیر اقدامات لازم برای این مصوبه هستیم.

استاندار همدان ارتقای سیاسی شهر ازندریان را یکی از درخواست‌های مردم این شهر عنوان کرد و گفت: اقدامات لازم برای این مهم از طرف استان انجام شده و درحال پیگیری از وزارت کشور هستیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه شهر ازندریان در استفاده از خیران متدین و متعهد پیشتاز است، گفت: در این دوره از مجلس شورای اسلامی تعامل بین دولت و مجلس بی نظیر است و مردم از این تعامل بیشترین بهره را می‌برند.

حجت الاسلام احد آزادی‌خواه گفت: محرومیت زدایی و کمک به مناطق مختلف از جمله شهر ازندریان با ۱۵ هزار جمعیت باید در اولویت مجلس شورای اسلامی باشد.

او گفت: آینده ازندریان امیدوار کننده است و رشد جمعیت در ازندریان دو برابر میانگین کشوری است و مشکل ازدواج و فرزند آوری نداریم.

مجید فرجی شهردار ملایر در آئین بهره برداری از نهضت آسفالت شهرداری‌های شهرستان‌های شهرستان ملایر با بیان اینکه مجموعا در شهرستان‌های ملایر ۱۶۳۰۹۸ متر مربع آسفالت اجرا شده است گفت:مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان ۱۴۵۱۹۰ متر مربع در این شهرستان آسفالت انجام داده است.

او گفت: سهم بنیاد مسکن در شهرستان ملایر ۹۴۹۰۳ متر مربع آسفالت انجام شده بوده است که مجموع تمامی این آسفالت‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.