رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای بیش از یک میلیون ایثارگر در کشور پرونده سلامت الکترونیکی تشکیل شده است.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: ما در حال حاضر به سه میلیون و ۵۰۰ هزار ایثارگر و خانواده‌های تخت پوشش آنها ارائه خدمات می‌کنیم که شامل ۲۲۸ هزار شهید، ۶۰۶ هزار جانباز و سه هزار آزاده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه اختیار تام و کامل به استان‌ها داده شده تا طرح‌های حمایتی مختلف را از ایثارگران اجرایی و عملیاتی کنند، می گوید: تمام تلاش ما بر این است تا به شکل نقطه‌زنی خدمات‌رسانی را انجام دهیم تا با شناسایی نیاز خانواده‌ها بتوانیم در حوزه‌های مختلف در خدمت آنها باشیم.

به گفته او، با پرهیز از توزیع هلی‌کوپتری، سعی بر این است تا نیاز خانواده‌ها شناسایی شده و به شکل عادلانه پاسخگویی به نیاز خانواده‌های ایثارگر را در ابعاد مختلف معیشتی، بیمه‌ای و درمانی شاهد باشیم.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: مدیران استان‌ها ملزم به رعایت قاعده عدالت توزیعی در ارائه خدمات هستند و معیار اصلی در ارزیابی عملکرد مدیران نیز همین موضوع است.

او در ادامه گفت: ۱۰ درصد تسهیلات اشتغال کشور مختص خانواده‌های شهدا و ایثارگران است و ما امسال پرداختی مستمری‌بگیران را تا ۶۰ درصد افزایش دادیم.

قاضی‌زاده هاشمی می گوید: برای کمک به خانواده‌هایی با دهک پایین توزیع ۶ هزار بسته معیشتی انجام شده و ما پرداخت مطالبات ۶۷ هزار نفر از ایثارگران را در یک سال اخیر انجام دادیم.

به گفته او، کلیه خدمات ارائه شده به ایثارگران در بستر الکترونیکی انجام می‌شود و ما از طریق سامانه الکترونیکی ۵۱ فعالیت و خدمات خود را به ایثارگران ارائه می‌کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.