مدیرکل بهزیستی اصفهان از واگذاری ۳۸۵ واحد مسکونی به مددجویان و خانواده‌های دارای فرد معلول خبر داد.

ولی الله نصر اصفهان گفت: ۳۸۵ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای یک فرد معلول و یا ۲ فرد معلول و بیشتر و همچنین به زنان سرپرست خانوار در استان واگذارشده است.

او اظهار داشت: بر اساس برنامه مشترک با وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان و انجمن خیران مسکن‌ساز ساز، با ارائه تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه‌ای از مبلغ ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون ریال برای خانوار‌های زیرپوشش و ۱۰۰ تا ۶۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض بسته به شرایط خانوارها، واحد‌های مسکونی مناسب ساخته و در اختیار افراد زیرپوشش واجد شرایط قرارگرفته است.

مدیرکل بهزیستی اصفهان افزود: تسهیلات مسکن برای خانواده‌های ۲ معلول به بالا در حوزه شهری مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و در حوزه روستایی مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال بلاعوض با مشارکت بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن پرداخت و دیگر خانوار‌های زیرپوشش از مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض برخوردار می‌شوند.

او افزود: بهزیستی به‌منظور توانمندسازی جامعه هدف بر گسترش اشتغال و ایجاد مسکن به‌عنوان دو بال اصلی توان مدسازی تأکید ویژه دارد.

نصر خاطرنشان کرد: امروز بهزیستی در یک جهاد مسکن‌سازی با همراهی دستگاه‌ها و انجمن‌های مسکن‌ساز و خیران استان تلاش خود را معطوف به تسهیل امر مسکن‌سازی اقشار آسیب‌پذیر جامعه کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.