سرپرست فرمانداری بروجن گفت: در هفته دولت امسال، ۵۲ طرح و پروژه با اعتبار ۳۷۱ میلیارد و ۹۳۹ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

کرمی گفت: این طرح‌ها در هشت کاربری مختلف از جمله مسکن، ورزشی، صنعتی، خدماتی، زیر ساختی و... با اشتغالزایی ۷۳ نفر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲۳ هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری برای شهرستان بروجن مصوب شد تأکید کرد: ابلاغ و جذب اعتبارات تحول بزرگی در بخش‌های مختلف این شهرستان ایجاد می‌کند.


بیشتر بخوانید


کرمی با اشاره به رشد ۶۶ درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان بروجن در سال‌جاری افزود: امسال ۷۷۲ میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال اعتبار در ۲۳ فصل و برای تکمیل و بهره‌برداری از ۱۴۰ طرح عمرانی و خدماتی این شهرستان اختصاص داده شد.

سرپرست فرمانداری بروجن گفت: عبور روزانه ۳۰ هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین و واقع‌شدن ۴۰ درصد از آزادراه‌های استان در بروجن محور‌های مواصلاتی این شهرستان را در جایگاه ویژه‌ای از حمل و نقل عمومی کشور قرار داده است و هم‌اکنون ۸۰ درصد طرح‌های شرکت زیرساخت در چهارمحال و بختیاری مربوط به این شهرستان است.

کرمی افزود: تردد روزانه ۶۰۰ خودروی شوتی (حامل کالای قاچاق) در جاده‌ها نیز ضمن کاهش امنیت عبور و مرور، زمینه گلایه‌مندی مردم را فراهم نموده که در همین راستا عملیات احداث پاسگاه ایست و بازرسی کردشامی در کیلومتر ۴۰ از محور بروجن به خوزستان آغاز شده و طی دو سال گذشته ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار داشته است.

وی تاکید کرد: پلیس‌راه بروجن به خوزستان نیز تا پایان امسال تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد تا شاهد افزایش بیش از پیش ایمنی در محور‌های مواصلاتی باشیم.

کرمی گفت: امسال برای تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان پزشکی‌قانونی شهرستان بروجن ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات مصوب سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

سرپرست فرمانداری بروجن به اختصاص ۳۳ میلیارد ریال برای تکمیل ۲۳ خانه عالم در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: امسال ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ۳۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس‌جمهور به استان برای طرح‌های فرهنگی این شهرستان اختصاص پیدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار