مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: ترانس سوم پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک به ظرفیت ۲۰۰ مگاولت آمپر در صورت تامین نقدینگی، وارد مدار خواهد شد.

محمود دشت‌بزرگ گفت: برای افزایش پایداری شبکه برق این منطقه و افزایش قدرت مانور، عملیات نصب و راه‌اندازی ترانس سوم پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک با خرید تجهیزات و حمل ترانس به پست، آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان می‌گوید: علی‌رغم محدودیت‌های مالی که با آن رو به رو هستیم خرید تجهیزات این پروژه را انجام داده‌ایم و در صورت پشتیبانی مالی و تامین نقدینگی قبل از تابستان ۱۴۰۲ آن را وارد مدار خواهیم کرد.

به گفته او ارزش سرمایه‌گذاری نصب این ترانس ۱۸۰ میلیارد تومان است و با نصب ترانس سوم پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک به ظرفیت ۲۰۰ مگاولت آمپر، ظرفیت این پست به ۶۰۰ مگاولت آمپر افزایش خواهد یافت و باعث پایداری شبکه برق منطقه و افزایش قدرت مانور در شبکه انتقال خواهد شد.

دشت‌بزرگ گفت: در حال حاضر میزان بارگیری از پست انتقال باغملک ۷۵ درصد است که با وارد مدار شدن ترانس سوم، درصد بارگیری از تجهیزات به ۵۰ درصد کاهش پیدا می‌کند که عددی نرمال و قابل قبول است.

از دیگر پروژه‌ها برای تقویت شبکه فوق توزیع شهرستان باغملک به ویژه شهر صیدون، عملیات اجرایی پست و خط ۱۳۲ کیلوولت صیدون با ارزش سرمایه‌گذاری ۳۵۵۰ میلیارد ریال بوده که در مردادماه سال جاری آغاز شده است.

برچسب ها: برق رسانی ، پست برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.