گالری‌های استاد میرمیران، پاییز و زمستان خانه هنرمندان ایران از ۴ تا ۱۴ شهریور میزبان ۳ نمایشگاه تجسمی می‌شود.

نمایشگاه نقاشی افسانه غفوری با عنوان «ستاره افتاده» که شامل ۲۴ تابلو است، در گالری پاییز برگزار می‌شود.

آثار این نمایشگاه در اواخر سال ۹۸ متاثر از فراگیری کرونا با تکنیک رنگ و روغن و اکریلیک خلق شده است و موضوعات مختلفی را دربرمی‌گیرد.

«ستاره افتاده» که برگرفته از نام محلی در جزیره قشم است، تجربه‌های زیسته نقاش را در دل خود دارد.

نمایشگاه نقاشی موسی ربانی نیز با عنوان «آنجا بودن» که شامل ۴۰ تابلو است، در گالری استاد میرمیران برپا می‌شود. این آثار که با استفاده از ماژیک و مدادرنگی شکل گرفته‌اند، فضای ذهنی انسان‌ها و طبیعت را به نمایش می‌گذارند.

هم‌چنین گالری زمستان خانه هنرمندان ایران میزبان نمایشگاه عکس یاسمین سرابی‌مقدم با عنوان «عکس در آستانه» می‌شود.

نمایشگاه‌های «ستاره افتاده»، «آنجا بودن» و «عکس در آستانه» از ۴ تا ۱۴ شهریور (به جز روز‌های شنبه) از ساعت ۱۵ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان است.

کارگاه هنری نگارش فراز‌های منتخب زیارت ناحیه مقدسه

کارگاه هنری فراز‌هایی از زیارت ناحیه مقدسه به مناسبت ماه محرم و ترویج فرهنگ عاشورایی در بین شهروندان و توسعه فرهنگ دعا، نیایش و ارتباط با خدا با بهره گیری از متون ارزشمند دینی همچون زیارت ناحیه مقدسه با حضورهنرمندان خوشنویسی برگزار می‌شود.

آثار این هنرمندان پس از خوشنویسی و نقاشی خط بصورت دوره‌ای در نگارخانه‌ها و گالری‌های منتخب در قالب نمایشگاه در معرض دید هنرمندان و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نمایشگاه عکس «من حسینی‌ام»

نمایشگاه عکس «من حسینی‌ام» با استفاده از آثار ۱۲ عکاس انجمن سینمای جوانان ایران در نگارخانه جوان انجمن سینمای جوانان ایران از تاریخ ۱ تا ۹ شهریور ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

آژانس عکس انجمن سینمای جوانان ایران از تاریخ سه‌شنبه ۱ شهریور تا چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ نمایشگاه عکس «من حسینی‌ام» را با استفاده از مجموعه آثار ۱۲ عکاس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر مشگین‌شهر، در نگارخانه جوان انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌کند.

نمایشگاه عکس «من حسینی‌ام» اولین نمایشگاه جمعی آژانس عکس ایران به شمار می‌رود که به مناسبت ماه محرم و صفر و ایام سوگواری بر امام حسین (ع) ترتیب داده شده است.

بازدید برای عموم مخاطبان از تاریخ ۱ تا ۹ شهریور ۱۴۰۱ آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ به غیر از روز‌های تعطیل برای بازدید این نمایشگاه به آدرس میدان ونک، خیابان گاندی، کوچه نوزدهم، پلاک ۲۰، طبقه اول مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار