در پایان روز دوم مسابقات جام جهانی اسکی که در رشته مارپیچ کوچک برگزار شد در بخش آقایان، دنیل بوی از ایتالیا، سید مرتضی جعفری از ایران و مارتین بارتاک از چک به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش بانوان  الیشکا رچرتووا و آنتا کورینتووا از چک و مارگارتا مازونی از ایتالیا اول تا سوم شدند. در مجموع تیمی هم تیم‌های چک، ایتالیا و ایران سکو‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در روز نخست مسابقات جام جهانی اسکی روی چمن  نیز در رشته‌های مارپیچ بزرگ و سرعت برگزار شد، در بخش آقایان مارتین بارتاک از کشور چک، سید مرتضی جعفری از ایران، دنیل بوی از ایتالیا و در بخش بانوان هم مارگارتا مازونی از ایتالیا، الیشکا رچرتووا و کارولینا راسووسکا هر ۲ از کشور چک به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته مارپیچ سرعت و در بخش آقایان سید مرتضی جعفری از ایران، مارکو گریتی لورنزو دانته و فیلیپو زامبونی هر ۲ از ایتالیا و در بخش بانوان مارگریتا مانزونی از ایتالیا و الیسکا رچرتوا و کالورینا راسووسکا هر ۲ از کشور چک سکو‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در این رقابت‌ها ۲۹ اسکی باز داخلی و خارجی از کشور‌های ایران، اتریش، ایتالیا، چک و اسلواکی به مدت ۲ روز با یکدیگر رقابت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.