نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حرکت دولت برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی از دیگر اقدامات مهم است که در آینده‌ای نزدیک به ثمر خواهد نشست.

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام افزود: هفته دولت یادآور شهدای گرانقدر شهید رجایی و باهنر است.

وی افزود: شهیدان باهنر و رجایی الگویی برای مسئولان کشور هستند و این هفته فرصتی برای بیان دستاورد‌های دولت به مردم است.

خطیب جمعه ایلام ادامه داد: تمامی تلاش دشمنان در راستای کم رنگ کردن اقدامات دولت است، دشمن در حال سیاه نمایی است، لذا مسئولان برای بیان دستاورد‌های نظام و دولت تلاش کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: دولت سیزدهم نه تنها پولی از بانک مرکزی استقراض نکرده بلکه بیشتر بدهی‌ها را پرداخت کرده است.

وی گفت: استفاده از تجارت خارجی با کشور‌های همسایه و صادرات نفتی و غیرنفتی نیز از اقدامات مهم دولت بوده است که این اقدامات برای رفاه بیشتر مردم باید استمرار داشته باشد.

امام جمعه ایلام با اشاره به اقدام دولت برای ساخت یک میلیون مسکن در هر سال گفت: حرکت دولت برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی از دیگر اقدامات مهم است که در آینده‌ای نزدیک به ثمر خواهد نشست.

کریمی تبار ادامه داد: حضور رئیس جمهور در استان‌ها به خصوص در هنگام بحران قابل ستایش است.

وی با اشاره اهمیت بالای کنگره اربعین، گفت: اربعین مساله‌ای بسیار مهم برای ایلام است، اقدامات خوبی برای توسعه زیرساخت‌های استان صورت گرفته، ولی نیاز است مسئولان کشوری توجه بیشتری به زیرساخت‌های استان داشته باشند.

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: رشد علمی و اقتصادی کشور خوشبختانه روند روبه رشدی را طی می‌کند و این نوید خوبی برای آینده کشور است.

برچسب ها: نماز جمعه ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.