پویش مشق مهربانی برای کمک به دانش آموزان نیازمند در خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

خسروی سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در آستانه سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، به منظور بهره مندی از ظرفیت مشارکت آحاد مردم، شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و غیردولتی در تأمین و تهیه نوشت افزار دانش آموزان زیرپوشش سازمان، پویشی با عنوان مشق مهربانی از یکم تا بیستم شهریور برگزار می‌شود.

او افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌ شده در اسرع وقت در اختیار دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده این نهاد حمایتی در استان قرار خواهد گرفت.

خسروی بیان کرد: تمرکز فعالیت‌های بهزیستی بر تأمین نوشت افزار، پوشاک، کیف وکفش است و ادارات، مجتمع‌ها و مراکز بهزیستی در کلیه شهرستان‌ها آماده جمع آوری وسایل مورد نیاز برای دانش آموزان بی بضاعت هستند.

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان جنوبی عنوان کرد: همه شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و غیردولتی و شرکای اجتماعی سازمان، خیران، موسسات خیریه و هم استانی‌ها می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۹۳۹۴۴۸، شماره حساب بانک مرکزی ۴۱۸۰۰۳۴۵۴۱۹۴۷۶۹۶ یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۲۴۶۸*۷۲۴* و ارسال عکس فیش به شماره تلفن همراه ۰۹۱۵۴۹۴۱۳۴۰ کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.