با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست فاز سوم طرح ساماندهی فاضلاب بندرعباس و انتقال پساب به صنایع غرب بندرعباس آغاز شد



استاندار هرمزگان  گفت: طرح  ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس و انتقال پساب تصفیه‌شده به صنایع غرب استان یکی از طرح‌های مهم و زیرساختی بندرعباس است که در ۸ فاز اجرا می‌شود و امروز در سومین روز از هفته دولت عملیات اجرایی فاز سوم آن آغاز شد.

مهدی دوستی گفت: فاز سوم این طرح مهم، با ۲۲ کیلومتر خط انتقال پساب فولادی در قطرهای۹۰۰ و ۶۰۰ میلی‌متری و اعتبار بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: طرح ساماندهی پساب فاضلاب شهر بندرعباس یک مطالبه عمومی بود و از ابتدای دولت سیزدهم کار با جدیت آغاز شده و در حال حاضر با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

استاندار هرمزگان گفت: تا امروز حدود هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان قرارداد برای اجرای این طرح بسته شده که ۹۰۰ میلیارد تومان از آن در دهه فجر سال گذشته کلنگ‌زنی شد و منابع به خوبی برای تسریع در پیشبرد طرح تخصیص پیدا کرده است.

دوستی گفت: بیش از ۷۰ درصد فاز سوم این طرح تامین کالا است که این کار تاکنون انجام شده و پوشش کار هم بالای ۹۰ درصد است از این رو کل طرح بیش از ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.