زارع پور گفت: محصولات مخابراتی ایران به زودی به کشور‌های مختلف جهان صادر خواهد شد.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز جمعه ۴ شهریور در بازدید از زیرساخت‌های ارتباطی روستای جمشیدآباد سوادکوه، گفت: محصولات مخابراتی ایران در آینده نزدیک به چندین کشور صادر خواهد شد چراکه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات در منطقه پیشرو است.


او افزود: کالا‌های تولیدی شرکت‌های دانش بنیان کشور اکنون به بسیاری از کشور‌های مطرح جهان از جمله قاره اروپا صادر می‌شود که به طور حتم با حمایت از نخبگان دانشگاهی این رویه ادامه خواهد داشت.

زارع پور گفت: در حوزه فضایی، ایران اسلامی جزو ۱۰ کشور برتر جهان است و در ساخت، پرتاب و بهره‌برداری از ماهواره اکنون در جهان سرآمد است.

او افزود: در ۴۴ سال گذشته ما شاهد پیشرفت کشور با وجود تمامی مشکلات بودیم، اما دشمنان می‌خواهند این دستاورد‌ها را ناامید کننده جلوه دهند که آحاد مردم باید هوشیار باشند.

زارع پور گفت: با وجود دستاورد‌های مختلف، اما مشکلاتی هم وجود دارد که به طور حتم دولت مردمی سیزدهم برای گره‌گشایی از این دغدغه‌ها تمام توان خود را بکار خواهد گرفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: یکی از محور‌های اساسی فعالیت دولت سیزدهم عدالت است تا به طور مساوی امکانات در نقاط مختلف نشر پیدا کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان دولت سیزدهم هیچ روستایی بدون اتصال مخابراتی و اینترنتی نخواهد ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار